Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, önemli bir gelişmeyi duyurdu: Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü (SHGM), Yeni Sivil Havacılık Modeli kapsamında, yolcuların hava yolu ile ilgili tüm şikayet ve taleplerini tek bir noktadan online olarak iletebilecekleri bir sistem devreye aldı. Bu yeni sistem, KDM-ERP (ctm.shgm.gov.tr) platformuna entegre edilen Yolcu Hakları Modülü ile çalışıyor. Artık yolcular, şikayetlerini önce havayolu şirketine, sonra da SHGM'ye ayrı ayrı iletmek zorunda kalmayacak. Süreç tamamen dijitalleştirilerek tek bir tıkla başlatılabilecek. Bu gelişmeyle birlikte, hava yolu yolcu hakları başvuruları daha hızlı ve verimli bir şekilde işleme alınacak.
Havayolu Yolcuları Şikayetlerini Online İletebilecek!

İçindekiler
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, önemli bir gelişmeyi duyurdu: Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü (SHGM), Yeni Sivil Havacılık Modeli kapsamında, yolcuların hava yolu ile ilgili tüm şikayet ve taleplerini tek bir noktadan online olarak iletebilecekleri bir sistem devreye aldı. Bu yeni sistem, KDM-ERP (ctm.shgm.gov.tr) platformuna entegre edilen Yolcu Hakları Modülü ile çalışıyor. Artık yolcular, şikayetlerini önce havayolu şirketine, sonra da SHGM'ye ayrı ayrı iletmek zorunda kalmayacak. Süreç tamamen dijitalleştirilerek tek bir tıkla başlatılabilecek. Bu gelişmeyle birlikte, hava yolu yolcu hakları başvuruları daha hızlı ve verimli bir şekilde işleme alınacak.